رهگیری مرسولات پس کرایه (تیپاکس)

برای رهگیری بسته خود و اطلاع از آخرین وضعیت می‌توانید با وارد کردن کد رهگیری پیامک شده، شماره بارکد یا کد قرارداد در کادر مربوطه،

از وضعیت بسته خود مطلع شوید.

برای شروع کلیک کنید:

بسته من در چه وضعیتی قرار دارد؟ به دست گیرنده رسیده یا در راه است؟ دقیقا چه زمانی مرسوله به دستم می‌رسد؟ بسته‌ای که فرستادم به موقع به دست گیرنده می‌رسد یا خیر؟ و...

این‌ها سوالاتی است که ممکن است در هر مرحله از سفر یک بسته، برای فرستنده یا گیرنده پیش آید. سیستم رهگیری بسته تیپاکس برای پاسخ‌گویی به همین سوالات مشتریان و رفع نیاز آن‌ها طراحی شده و به آن‌ها کمک می‌کند تا در هر مرحله از سفر بسته، چه به صورت سرویس درون شهری و چه ارسال به تمام نقاط کشور، با وارد کردن کد رهگیری تیپاکس بتوانند استعلام بسته خود را انجام دهند.

برای پیگیری بسته تیپاکس، شما نیاز به کد رهگیری تیپاکس یا شماره قرارداد دارید. هنگام ارسال بسته، پیامکی شامل کد رهگیری، هزینه ارسال، لینک رهگیری بسته تیپاکس و ارزش اظهاری، برای فرستنده و گیرنده ارسال می‌شود. فرستنده و گیرنده بسته می‌توانند در این صفحه، با وارد کردن کد رهگیری، وضعیت بسته‌ خود را استعلام کنند. کد رهگیری و شماره قرارداد در رسید تحویل شده به فرستنده نیز درج شده و از طریق آن می‌توان به رهگیری بسته پرداخت.

حداکثر میزان جبران خسارت

  1. امکان جبران خسارت برای مشتریان عادی تا سقف 60 میلیون تومان
  2. امکان جبران خسارت برای مشتریان قراردادی تا سقف 100 میلیون تومان
  3. امکان جبران خسارت برای پاکت تا سقف 1 میلیون تومان

حداقل میزان جبران خسارت

  1. حداقل ارزش قابل ثبت برای بسته، 400 هزار تومان
  2. حداقل ارزش قابل ثبت برای پاکت، 200 هزار تومان

نکات تکمیلی جبران خسارت

  1. امکان جبران خسارت تا سقف 50% درصد ارزش ثبت شده بسته توسط گیرنده، درصورت تحویل بسته آسیب‌دیده توسط گیرنده
  2. امکان جبران خسارت تا سقف 100% درصد ارزش ثبت شده بسته توسط گیرنده، درصورت عدم تحویل بسته آسیب‌دیده توسط گیرنده
  3. امکان جبران خسارت تا سقف 100% درصد ارزش ثبت شده بسته توسط گیرنده، درصورت باز کردن بسته آسیب‌دیده در حضور تیپاکس‌یار یا زیر دوربین نمایندگی
  4. امکان ثبت مفقودی برای یک بسته، درصورتی‌که بسته تا 10 روز کاری بعد از تاریخ تحویل به مقصد نرسید.
  5. امکان ثبت درخواست جبران خسارت، تا 24 ساعت بعد از تحویل بسته توسط گیرنده.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید وارد صفحه جبران خسارت مرسوله پستی شوید.

.

سوالات متداول رهگیری بسته

جواب سوالاتی که برای هر شخصی ممکن است پیش بیاید.

چگونه بسته خود را پیگیری کنم؟

با مراجعه به سایت تیپاکس به آدرس https://tipaxco.com و یا تماس با سامانه 8457 -021 می‌توانید بسته خود را پیگیری کنید.

پیگیری مرسوله تیپاکس از طریق بارکد امکان پذیر است؟

بله. برای رهگیری بسته و اطلاع از آخرین وضعیت آن، می‌توانید با وارد کردن کد رهگیری پیامک شده، شماره بارکد یا کد قرارداد، از وضعیت بسته خود مطلع شوید.

حداکثر زمان ارسال تیپاکس چقدر است؟

زمان ارسال بسته ها در تیپاکس با توجه به فاصله مبداء تا مقصد و نوع خدمتی که برای ارسال بسته خود انتخاب می‌کنید، متفاوت است. با تخمین زمان ارسال بسته از طریق وب سایت تیپاکس و یا اپلیکیشن مای تیپاکس، می‌توانید از زمان رسیدن بسته به مقصد مطلع شوید.

کد رهگیری تیپاکس چند رقمی است؟

کد رهگیری تیپاکس یک کد 15 تا 25 رقمی است که در زمان ثبت سفارش، به همراه رسید به فرستنده تحویل داده می‌شود و همچنین از طریق پیامک نیز برای فرستنده ارسال می‌شود.

بارکد بسته تیپاکس چند رقمی است؟

درحال حاضر، بارکد یا شماره قرارداد تیپاکس، یک عدد 13 رقمی است که با عدد سال شروع می‌شود. (برای مثال بارکد تمام بسته‌ها در سال 99، با عدد 99 آغاز می‌شود).

چرا بعد از ثبت سفارش آنلاین نمی‌توانم بسته خود را رهگیری کنم؟

تا زمانی که سفارش شما جمع آوری نشده باشد، کد سفارش قابل رهگیری نیست. بلافاصله بعد از جمع آوری و دریافت بسته توسط تیپاکس، می‌توانید .با استفاده از شماره سفارش، کد رهگیری یا شماره قرارداد، از وضعیت بسته خود مطلع شوید